Ken je dat gevoel van opwinding wanneer je langverwachte pakket eindelijk arriveert? Je scheurt de doos open, vol enthousiasme om aan de slag te gaan met je nieuwe aanwinst. Maar dan… een gebruiksaanwijzing in 24 verschillende talen, behalve de juiste!
De helft lijkt wel abracadabra, en voordat je überhaupt kunt beginnen, ben je al een uur bezig met het ontcijferen van de instructies. De moed zakt in je schoenen, frustratie neemt de overhand, en uiteindelijk geef je het op omdat je het product niet aan de praat krijgt.
En dan begint het proces van retourneren: alles weer netjes inpakken, nog eens 30 minuten verspild. Wat een gedoe!
Dit overkwam me onlangs, en ik weet zeker dat velen van jullie iets vergelijkbaars hebben meegemaakt. Maar wie heeft er nog tijd voor gedoe? Wie wil de emotie van opborrelde frustratie meemaken? Precies, niemand.
We willen eenvoud, snelheid en effectiviteit. Je hoeft geen Einstein te zijn om te begrijpen dat dit het onderscheidende vermogen van Apple is. Een formule waar ze ongekend veel succes mee hebben.
Bij Cumus begrijpen we dat Assurantie Intermediairs geen gedoe willen. Daarom zijn we trots om te zeggen dat onze Back Office Support binnen een maand up and running is, volledig geïntegreerd met jouw systeem. Zonder haken en ogen, tijdbesparend, professioneel en kwaliteit verhogend. Zo bespaar je jezelf als Assurantie Intermediairs een hoop ellende. En laten we eerlijk zijn, daar worden we allemaal gelukkiger van, toch?